onsdag 24 augusti 2011

Vänner o sånt

Igår så var det fika hemma hos fröken Berg. Och då menar jag fika med kaffe, läsk, kakor o kex :)

Hur som helst så var hela gänget samlat. Det var väldigt länge sedan som vi träffades utan ngt bortfall.
8 stycken gamla innebandybrudar var samlade för sista gången på väldigt länge... Men inget fokus på det nu. För det jag ville säga var att det var väldigt väldigt väldigt trevligt! Många ämnen behandlades.. Vi började med lite barnsnack, sedan lite bakning. Jag satt mest och lyssnade då det inte är mina specialämnen.

Men sen förstår ni... Sedan under nästa ämne så gick munnarna i ett på alla. Vad var det för ämne?
Jo nämligen HÅR!! Det är lika fascinerande varje gång hur detta ämne kan ta upp så mkt av vår tid :)

Vilken frisyr ska Olivia klippa? Kort? Kort bak, långt fram?
Varför blir Anna P:s hår så tovigt när hon sover?
Ska Anna B bli krulltott, spara eller klippa kort?
Annicas hår... Efter tågresan till jobbet så är all föning som bortblåst! (hihi)
Ska Lisa ha kvar sin lugg? Ja! Och ingen mer självfrisering av den!
Anna R:s plattning håller i hela fyra dagar! Hon vet knepet!
Sofia har ny frisyr!
Vem kan klippa Lotta?

Och så vidare... Skoj tycker jag! Jag älskar att prata hår :)


2 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha, först fick jag tårar i ögonen för det kanske är länge till nästa gång, sen fick jag tårar i ögonen av skratt - du har fångat det på pricken!

Massvis med kramar och tack för en mysig kväll

Rhöös sa...

Ja, det var verkligen en jättetrevlig kväll!!

Och du Lisa, för att du ska känna att du har talang så är den plattning som suttit allra längst och bäst varit den som du gjorde på mig ute på balkongen i sommar :)

Den var skitfin i mååånga dagar :)