lördag 23 januari 2010

0938

Vaknade jag idag... Med ett ryck! Trodde jag hade försovit mig till jobbet... Men var ganska skönt att inse att det var lördag :)

Har legat och dragit mig i sängen tills nu... Pratat i telefon med Ass.. Sett på damernas störtlopp... Ganska skön start på dagen tycker jag!

Blir irriterad på de som säger "Anja är slut, lägg av nu!"

Hon ligger ju fan 4 i totala värlsdcupen... I mina ögon är hon inte slut då. Pallplacering idag med - trevligt! Älska vinterstudion! Saknas bara någon att ligga och slökolla på den med.. Men det funkade bra med Ass i luren.. Fick klaga på dumma människor med. Både dumma som i elaka och dumma som i blåsta. Tur man e så perfekt själv tycker jag!

Nu väntas lite metime i några timmar. Sedan bär det av mot en innabandyhall för match. Vad vore en helg utan x antal timmar i en sporthall.. Det är frågan!

Love u

1 kommentar:

Ass sa...

Haha :D Läste ditt inlägg efter att just skrivit i min blogg: Tur att jag är perfekt!!! :)

Vi är bäst helt enkelt ;)

Skönt samtal idag :)