tisdag 5 januari 2010

Avdelning ordspråk

Sa ju häromdagen att jag skulle börja med veckans ordspråk. Och det var inte så himla lätt märkte jag. Visst finns det många ordspråk men det var svårt att hitta ett så bra som kunde täcka upp för ett helt inlägg. Nåväl jag gör det i alla fall! Även om det kanske inte blir så "spännande" och "roligt" som jag hade hoppats.. Men jag kanske bara är trög i starten :)

Kände mig ganska bitter i det förra inlägget, vet inte om det märktes men när jag läser igenom det så här i efterhand så hör jag än väldigt sur röst som pratar (eller skriver kanske).

Dagens/Veckans ordspråk:

Lyckan är en dröm och lidandet verklighet

Ni ser jag fortsätter med munterhet. Men tyckte att det var ett så sant och bra ordspråk så det kvalade in. Lite lidande nu men som ni alla vet, efter regn kommer solsken - då ska vi sola röven (inte du Ass) av oss ;)

Puss och kram!

2 kommentarer:

Ass sa...

Trodde det var: Efter solsken kommer regn ;) /Närking

Lisa Eriksson sa...

Inte sån nu, se det bra!!