lördag 2 januari 2010

Skimming

Jaha bye bye 13 000.... Jag hoppas att få se er igen... SNART!!

Nyårsfesten vara kanon, jag dansade fram till kl 04 och var nog inte i säng förrän nära fem. Då tänkte jag att jag skulle kolla sporten på text-tv... Sedan när jag vaknade morgonen efter så stod text-tv på.. Jag kom till sida 303, alltså första sidan, bra jobbat :D

Nu väntar bio med Anna, blir Avatar - har inga förhoppningar men de säger ju den ska vara bra... O är det världens dyraste film så måste man ju få ha förväntningar kan jag tycka. Får la se då :)

Ciao!

4 kommentarer:

Ass sa...

Hmm, du har inga förhoppningar men måste ha förväntningar... Nej, jag får inte ihop det ;)

Anna P sa...

Men den får godkänt av mig :) Jag gillar verkligen INTE sådär overkliga filmer men till o med jag tyckte att den var bra. Dock inte den bästa film jag sett...men sevärd i af.

Anna P sa...

Dessutom har jag haft en trevlig kväll med Lisa! :) Först pizza o sen bio...bra kväll!!
Nästa gång blir det dock Luftslottet som sprängdes!!:)

Lisa Eriksson sa...

Astrid, var nog så att jag inte vill ha förväntningar men hade nog det. TYcker det jag skrev pekar på det :)

AnnaP - Jag håller med dig till 100 % :)