fredag 15 januari 2010

TGIF

Nej men hallå... bloggar väl lite då....

BTW så känner jag mig snygg idag. Har hottat upp mig med en piffig tofs, var länge det var uppsatt så kanske därför jag känner mig fin. Omnöje förnöjer vet ni va (ombyte förnöjer menade jag ju så klart).. Fina kläder därtill med!! Fredag här kommer jag lixom ba!

Annars så har jag fortfarande lite 30-års kris... fy fan säger jag.. jag är inte värd att fylla 30! Jag är mkt yngre än så i både sinne och utseende.. Eller?! hittade iaf ett fint ordspråk bara för det:

Ungdomen varar mycket längre än vad ungdomar tror

Så kanske är man ungdom även fast att man lämnar 20-talet.. något att fundera på!

BTW igen.. Älskar Morning After Dark med Timbaland!!

4 kommentarer:

Anna P sa...

Ahh den låten är grym!! :) Me like too!!
Ha så kul i backen imorgon.
Kram

Rhöös sa...

Vaddå 30-årskris det är ju ett helt år kvar =)

lillsis sa...

skillemadinke dinki dink.... ehh ne du är verkligne inte 30 i ditt sinne :P hehe. Och jag tycket att du ska åka till ÖSterrike btw!!!

johanna sa...

tack så mycket! =)