onsdag 13 januari 2010

Nr 4


Varför kan jag aldrig hitta en lika bra plattång som den som frisören använder?!

Jag har köpt fyra stycken nu och jag inte 100 % nöjd än.... Men det senaste inköpet är nog iof den bäst hittills.... But still!!!

Ska platta lite till innan jag uttalar mig mer om den... Kanske kan det ha att göra med att jag envisas med svarta tänger.. Kanske är det en rosa som skulle göra mig helt nöjd??!!

Har btw en helfigursspegel nu.. Uppsatt och allt, 99 % rakt hänger den... Det var på tiden om vi säger så.. kan ju inte springa ut i trapphuset för att spegla mig.. Alltså spegla mig i hissen... Man är iof ganska fin i hissen.....

Sista rycket nu.. (vaddå ryck??)

6 kommentarer:

Anna P sa...

Den frisören som jag går till har en sån plattång som du köpte :)
Hmmm jag måste ju också sätta upp min spegel...hoppas jag klarar det!!

Bettan sa...

Men varför köper du inte samma plattång som din frisör, sötnos? :)

Lisa Eriksson sa...

Bettan - jag vet inte - knäppt va!

Pet - då kanske jag har en bra plattis iaf :)

Unknown sa...

vad har du för nån då? jag fick en GA.MA i julklapp och är väldigt nöjd med den!

Rhöös sa...

Jag fick Lisas gamla och är väldigt nöjd med den... ;)

Lisa Eriksson sa...

Hmm, ja vad var det nu den hette... Efter lite googlande så är det nog en ga.ma jag köpte.... Då ska jag vara nöjd då :)

Anna bra du är nöjd med min gamla :)