måndag 4 januari 2010

Bubblar

Vi har läst att vi ska förlåta våra fiender, men inte att förlåta våra vänner. Det är lättare att förlåta en fiende än en vän.

Bilden ovan är sötast i världen.

Är trött, sov alldeles för dåligt i natt. Kändes som att jag hade tändstickor som höll upp ögonen. Kunde inte sluta dom. Trots att jag var så trött så att ögonvitorna inte längre var vita utan röda. Det är dom även nu men på ngt sätt så känns det som att tändstickorna sitter kvar och håller mina ögon vakna.

Känner en lätt ångest inom mig. Bort med den, kanske inte försvinner till i morgon men kanske till februari. Eller kanske till 2011. 2011 - det kommer bli ett bra år!

Men fick reda på att man inte kan säga gott nytt år längre. För nu är året inte nytt längre - nu är det det gamla vanliga året. Jaja it works for med. Kändes som att vardagen var här idag. Åka ihop till träningen - det är vardag. Hade gärna kunnat ta mer ledig tid. Har ingen motivation till att prestera, inte någon stans. Men det kanske vänder, lagom till 2011

Muntert värre, det här. Men ibland får man vara så. Min nya layout väger kanske upp ;)

4 kommentarer:

Rhöös sa...

2011 blir säkert ett fantastiskt år men först ska vi njuta av 2010 som kommer att bli grymt det med!

Tänk så här, snart ramlar massvis med pengar in på ditt konto, då blir du rik igen!

Sen tar vi en härlig vinterpromenad - för vi älskar ju vintern - och så får vi dessutom dricka varm choklad och känna den där härliga känslan att tänk om jag var i skidbacken nu och så blir vi lite nostalgiska och tänker på skidresan vi gör 2011. För då borde vi definitivt åka på en eller hur? :)

Sen käkar vi fondue hos Jonas och umgås alla bästa människor i hela världen. Ok inte alla men så många vi får plats med :) (jag vet Astrid, du hade haft en plats om du var här)

Och sen - sen får vi njuta lite av den vanliga vardagen igen innan det händer något nytt ovanligt eller iaf sånt som inte händer varje vecka :)

Det kommer bli ett grymt år Lisa! Jag känner det på mig! Jag tänker ha ett grymt år och jag tänkte ha dig med :D

Lisa Eriksson sa...

Åhå blir ju nästan tårögd nu när jag läser det du skriver. Du gör mig ju glad!

Varm choklad i morgon ser jag fram emot till 100%!!! Jay!! Älska vintern!

2011 blir det garanterat skidresa, schvischa ner för backarna..åh det gillar jag!!

Vi gör det till ett bra år, ok det köper jag :)

Ass sa...

Vad gullig du är Rhöös :D

Jag har inte hunnit ge upp 2010 än! Det har ju just börjat! 1 Mars brukar vara ett bra datum för vändningar... DÅ, då vänder det ;)

Ass sa...

3 Mars menade jag ju... Fasen, jag måste se till att vakna innan jag kommenterar i bloggar känner jag :S :D