torsdag 7 januari 2010

Magknip

Ja det hade jag i natt.. Kunde inte sova.. Till och med TV:n störde när jag låg där i sängen... Aj aj aj.. Blev nog inte många timmars sömn i natt, kändes som att jag aldrig somnade men det gjorde jag ju förmodligen. Har iaf fått en burk medicin från en med erfarenhet med mkt magproblem, det tackar jag för. Hoppas det hjälper!

Snart kommer sis till mig och hälsar på lite... Måste bara diska innan - va fan hände, har ju ett berg med disk!! Kan ha ngt att göra med att ostkupan står underst och tar massa plats, skyller nog på det :)

Idag fick jag reda på att ännu en vän e gravid, hade missat det totalt, ungen ploppar ut i april så jag har verkligen inte hängt med... Men är väl så, man glider ifrån sina vänner... Men dom som är meningen att man ska ha kvar har man förhoppningsvis kvar. Krävs ju lite i underhåll och är mkt lättare om man bor nära såklart - då blir det så naturligt!

Hade egentligen inget viktigt att skriva, så nu återgår jag till min disk - weehaaa

/En Lisa som inte alls är sugen på att diska!!

9 kommentarer:

Ass sa...

Jag är inte gravid -även fast jag bor långt bort :)

Karro sa...

Jag e inte heller gravid =)

Lisa Eriksson sa...

Tack för uppdateringen, känns lite bättre nu :)

Anna P sa...

Inte jag heller :)

Jag känner mig dock lite skyldig till disken...sorry!

Lisa Eriksson sa...

Pet, jag är nog lika skyldig till disk hos dig i så fall :)

Lotta Dahm sa...

Ingen bulle i ungne här inte....

Unknown sa...

ja vi bor ju nära...;)

Lisa Eriksson sa...

Thx for all the updates ;)

PUSS

Lisa Eriksson sa...

Ja viiiiiiii bor ju nära :D