onsdag 13 januari 2010

Nothing

Dagarna bara rullar på lixom. Har några roliga helger inbokade men annars är det inte mkt. Men sånt är livet!?

Motivationen på jobbet är ganska låg.. jag gillar nog när det är mer att göra - just nu är det lite för lugnt (sånt ska man kanske inte säga högt, helt plötsligt står jag där med arbete upp över öronen - men det sa jag ju just att jag gillade?)

Längtar till helgen, då kommer en liten söt röv på besök - det är alltid lika trevligt och så kommer det bli mycket innebandy i helgen med - vet iof inte om jag ser fram emot det så där värst mkt just nu.. men det kanske vänder - hoppas!

Ångrar jag inte åkte på roadtrip till grannlandet i veckan - vad tänkte jag med där?? PuckoLisa!!!! F**K

Annars då? Jo:
Rätt - Fel
1 - 0,5

2 kommentarer:

Ass sa...

En liten söt röv (hahaha) tycker att du gjorde 1,5 fel att inte åka på roadtrip :P

Lisa Eriksson sa...

Skulle faktiskt kunna lägga till en etta på fel i och med den inställda trippen....

Helvete va besviken jag är!!