tisdag 19 januari 2010

da flow

Jag som var inne i ett sånt bra blogg flow.. Men det kom visst av dig. Det gör inget :) Har inte känt för att dela med mig helt enkelt..

Tisdag idag och i affären råkade det åka med två semlor - är det tisdag så är det :D Och sen så är det långt kvar till beach 2010...

Annars så sitter jag mest och studerar denna underbara lilla varelse.. Har fått hem en riktig tjockis för några timmar - en söt tjockis :)

Är idag barnvakt för första gången på helt egen hand... Det går bra en så länge, får se hur det går när han vaknar - hoppas på snart så jag kan mysa lite, mohahaha (jag är en Axelnörd jag vet, sorry... men what can I do?!)

7 kommentarer:

Anna P sa...

Myyyyys!! =)

Ass sa...

Jag fasar för när du får egen unge om du är så här redan nu :P

Lisa Eriksson sa...

Det var mysigt! Han var inte gnällig nåt på hela kvällen :)

Ass - förmodligen blir jag lika "hemsk" som alla andra mammor ;)

Anna sa...

Men Lisa, det är ju perfekt att du har bebisförvaring hemma hos dig ;-) kram på dig

Lisa Eriksson sa...

Om ngn vill lämna sin bebis hos mig så går det så bra då :)

Jonas sa...

Jag beklagar, Lisa. Alltid trist att höra när någon man tycker så mycket om blir drabbad av en sån här typ av sjukdom. ;)

Lisa Eriksson sa...

Hahaha, Jonas vänta du bara!

Nästa gång jag är barnvakt så dumpar jag ungen hos dig så för du öva o lära dig tycka om :)

Måste väl gå?!?!