torsdag 17 juli 2008

Bra start

Nu har jag avnjutit några dagar av min semester. Very nice. Var ju som sagt ett par dagar i Axi. Bjuder på några bilder därifrån.

På kvällspromenad bland knotten. Ganska fint ändå..
Man får ju passa på att sola lite... Men som ni ser i sollisarna var det ganska molnigt..
Och eftersom det var moln åkte vi in till Mora... Shoppade detta fina chockrosa regnställ. Hur nöjd som helst :)
Klara roar sig på egen hand... Gör ringar på det annars så stilla vattnet :P

Här satt vi och grillade hela sista kvällen.. inte så tokigt. Knotten gillar inte eld så de höll sig borta. Satt uppe ända in på småtimmarna. Var 7 grader ute när vi kom hem :)

Men snart byter jag ut stillheten mot ett fartfyllt Barcelona. Ska bli ganska najs det med. Men först ska jag hinna med att tvätta, gå till frissan, fixa pengar och packa.. Det ska nog gå bra.

Just det.. På vägen upp så passade Rapsody in Rock på att välta av vägen så hela väg 26 blev avstängd.. Då ledde de om trafiken in på en liten grusväg.. Alla fordon - även lastbilar och husvagnar. Var det trångt? Skulle tro det... Tog väl 45 minuter att åka 8 km eller ngt... :S

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja ingen tycks ha tänkt på mig... jag som är nog den ende som jobbar...

Lisa Eriksson sa...

Jag lovar jag ska tänka lite på dig.. Men kommer du tänka på mig då jag jobbar och du har semester?!

Anonym sa...

ehhh... när börjar du me å jobba då?

Lisa Eriksson sa...

v 32.. jättesnart nästan.. :S

Ass sa...

Den stora frågan är: Mussetröjan!? Var den med?

Anonym sa...

börjar min semester v.31 :)

så jag lovar att tänka på dig och alla de andra som börjar me å jobba under min semester :)

kanske gör en roadtripp till linköping då... vem vet

Lisa Eriksson sa...

Roadtrip är bra - kan aldrig bli fel :D

Anonym sa...

måste bara kolla me jolo om ja e bjuden, man vet ju aldrig efter hans tipp i sarek...

Lisa Eriksson sa...

Jolo säger väl aldrig nej ;)