lördag 5 juli 2008

Very nice...

Nu har jag precis svalt sista tuggan på min lunch från citygrillen. Asså - sist jag handlade där så bara minns jag hur gott jag tyckte det var. Nu sitter jag här och mår nästan illa.. Var inte alls särskilt gott :( Men men - blev ju i alla fall mätt och det var väl det som var syftet :)

Igår träffades jag och några jobbarkompisar på kontoret för en liten after work. Det var verkligen skojsigt! Blev bra drag på oss och vi hade tokskoj :) Tror dock det är ganska stökigt på mitt skrivbord nu :P Passade på att sätta upp en ny månadens bild på kontoret. Jag får nog se till att vara på jobbet tidigt på måndag så jag kan ta bort den... Oooooops.

Gud vad tråkigt jag skriver. Var verkligen laddad för ett inlägg men nu blir det ju bara trams!

Hur eller hur så gick jag och AM vidare till Harrys. Det var jätteskoj! Måste varit ont om tjejer där innan vi kom för jag har nog aldrig känt mig så poppis som igår! Det var skoj - kände mig så fiiiiin och underbar - hahahaha! Som värsta magneten (Ego ego ego ego men det var faktiskt så och varför inte bara få skryta lite om det då)

Undrar om man skulle dra iväg ett sms idag... hihihihihihihihi

Annars då? Jo idag ska jag nog bara umgås med mig själv. En lördag lixom! Men ska bli riktigt skönt. Ska snart ge mig ut på stan och se ifall jag hittar lite fina kläder. Sedan är det städ och tvätt som står på programmet... Kanske inte låter så skoj men jag ser verkligen fram emot det! Sedan ska jag nog laga någon god mat till mig själv i afton. Kanske hyra en film. Har varit så mycket fart och fläkt på senaste tiden att en lördag för mig själv nog precis är vad jag behöver. Sedan fick jag ju mig en social dos igår :)

Måste bara säga att jag är nästan glad att det inte är soligt ute idag. Då hade jag ju varit tvungen att sola och jag är inte alls sugen på det. Vill bara vara och göra det jag vill lixom :)

1 kommentar:

Ass sa...

Hur mycket städande blev det?! :D