söndag 13 juli 2008

Äntligen

Nu börjar den.. SEMESTERN!!!!!!!

Var och jobbade av ett par timmar idag på jobbet så nu äntligen kan jag vara ledig.. Schnacka om skönt då!

Så i morgon bär det iväg till Dalarna..

Har ju hunnit med ett bröllop i helgen mellan Anna och Rasmus. De var så fina och lyckliga!! Var en väldigt trevlig bröllopsfest med :) Men blir ju lite påtagligt att man är singel när man befinner sig på sånna här tillställningar. Speciellt då mitt kompisgäng alla är stadgade och sånt. Jag vill inte stå i mitten på fotograferingen bara för jag inte har ngn kille som kan stå bakom mig.. Uff.. jaja - det blev himla skoj iaf! Mycket studsande på dansgolvet och det var redigt bra drag där :D

Men var otroligt trött idag. Kom väl inte hem supersent och var väl bara lite salongs igår men ändå så har jag slumrat mest hela dagen i mammas soffa. Antar man hade lite timmar att ta igen och det har varit en tuff arbetsvecka. Frågan är ju bara hur det ska gå att somna ikväll. Men ska väl gå bra. Och packa det får jag väl göra i morgon bitti. Vi åker ju inte förrän vid 0930 :S

Aja, nu ska jag väl hoppa i säng och somna till TV:n. Hoppas jag slipper söndagsskruvandet i sängen. Men det borde gå bra. Är ju trots allt ledig i morgon och tre veckor framåt :D

Hej på ett tag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag går fortfarande upp klockan 0500 i 3 veckor till...

känn inget medlidande för mig

Ass sa...

Inga problem att somna igen igår inte... Tack och godnatt :)