torsdag 31 juli 2008

Bye bye

Så, nu har jag varit och hämtat mina saker.. Var ju en hel del om man säger så. Fick köra två gånger med bilen :S Blir nog till att inviga förrådet nu för så här mkt plats har jag inte i min lägenhet. Och jag har ju inte saknat sakerna hittills så är lite sugen på att bra skyffla undan allt till förrådet... Rensa ngn annan gång eller något.

Var som jag trodde. Den nya var där. Jag kan säga att det kändes så där att vistat i samma lägenhet som dom. Ville bara få ihop min saker och dra. Snacka om att känna sig malplacerad. Uscha mig... Blev bölen i bilen sedan. Spelar ingen roll vem som gör slut enligt mig. Man vill inte träffa sitt ex nya flamma i alla fall. Punkt slut. Aja, nu har jag detta gjort och förhoppningsvis slipper jag uppleva någon sån här situation igen... Uffa mig igen...

Nu står potatissoppan på spisen iaf.. Min lilla bantningskur via specialprodukter går ju sådär.. allt är ju så äckligt.. så jag får försöka på egen hand. Man är ju bara lite rädd att man inte ska få i sig alla näringsämnen som man faktiskt behöver.. Well well - dax att röra i kastrullen...

P.s Känner mig dålig som inte är ute och tar tillvara på solen... men va fäen... :S

1 kommentar:

Anonym sa...

allt som har en början har även ett slut