söndag 6 juli 2008

Färdig :)

Så nu har jag städat min lägenhet från topp till tå! Vem som helst kan få komma och hälsa på nu, jag har inget att skämmas över :)

Se vad det blänker i de nyputsade duschdörrarna :P

Nästan så att det blänker i golvet här. Om jag kollar noga tycker jag mig se en spegelbild av byrån i alla fall :)
Inga ostbågar eller Subwaysmulor på mattan här inte...

Undrar om jag borde ha ett köksbord eller liknande... Typiskt - filmerna har ju vält här på bilden!
Asså, den här vrån är ju inget man brukar visa upp så där gärna. Men nu när kläderna ligger fint i lådorna inne i garderoben och jag dammat skrivbordet så får man passa på :)
Jag har bättat rent ;) Plus att palmen är nyduchad. Har nog aldrig varit så grön förut...
Gud vilken tråkig vinkel... Aja

Nu ska jag nog sitta här bakom mina två favoritskärmar resten av kvällen...

Gött!!! Kom och hälsa på nu då nu när jag har så fint!!

10 kommentarer:

Ass sa...

Haha, den sista bilden är fasligt lik den vy jag ser just nu :P

Ass sa...

Kan du inte lägga upp någon bild på dina köksskåp? Jag vill se att det inte är någon disk där :P

Lisa Eriksson sa...

Hehe, förstår inte vad du snackar om :P

Anonym sa...

hur länge ska jag behöva leva med "ostbågeinsidenten"?

Lisa Eriksson sa...

S - Säkert hela livet ut :P

Anonym sa...

hela livet alltså???
det var det nog värt:)

Lisa Eriksson sa...

Man kan ju hoppas du tyckte det var värt det i alla fall.

Är ju bra om ngn kommer och smular ner för då får jag ju en anledning till att städa :)

Anonym sa...

ja för det va ju några månader sedan ja va där me mina bågar... så det kanske va dags nu då:)

Lisa Eriksson sa...

Har faktiskt städat innan igår :P

Ass sa...

Kul att jag fick vara med på bild :D Alla ser väl min msnbild på datorn?