onsdag 30 juli 2008

Roadtrip alone moves on

Så nu har jag hunnit med lite fler saker på min roadtrip. I går tog jag Wizzard till Jönköping för lite steka i solen med Karro och hennes kompis Karin. Vi låg på stranden vid Vättern i stan vad nu den beachen hette nu igen... Det var i alla fall riktigt najs! Senare kom en annan kompis till Karro och hälsade på oss, trevlig hon med :)

Var även förbi A6 en sväng och lyckades göra av med en hel del pengar på just ingenting.. aja - tur att pengar inte är ngt problem :P Körde sedan hem Karro via hennes kompis så där fick vi ett glas vatten och njuta av stillheten på landet. Ja var väl inte helt på landet men det var i alla fall väldigt tyst och stilla.. Skönt..

Sedan styrde jag mot Kisa igen så idag har jag och mammi varit och badat. Åååå det har typ blivit supermkt sol och bad för mig nu.. Snacka om att jag är nöjd. Och ganska brun är jag med får jag nog erkänna :) Nu är jag iaf hemma i Linköping igen för lite mellanlandning.. Syns att jag mellanlandat ett par gånger för alla packning ligger typ i köket/hallen/vardagsrummet.. aja.. går nog snabbt att städa undan...

I morgon ska jag hämta ett lass med mina saker från den gamla lägenheten.. Är ju sista dagen på den i morgon - sen tar ngn annan över. Cirkeln är sluten eller nåt. Vet inte.. Känns lite tungt av ngn anledning så i bilen hem från Kisa idag blev det lite böl igen. Vet inte varför men har väl fått någon knäpp på hjärnan... På kvällen i morgon ska jag i alla fall till Norrköping och hälsa på Jenny - ska bli skooooj :)

Nu ska jag nog somna framför TV:n.. Är sjukt trött och måste ju passa på att vila ut denna vecka.. sen väntar ju eländet... :S

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har ju det FÖR bra... för ditt eget bästa:)

Ass sa...

S -Dom brukar säga till mig att jag inte har något liv som har tid att blogga, läsa andras bloggar, kommentera, skriva forum... Men du är fasen värre! :D Så jag måste fråga: Har du inget liv?!? :D

Anonym sa...

ass: nä jag har inte det... jag jobbar. det jag brukar göra på en timme i vanliga fall, måste jag göra över en hel dag. därför så blir det annat, som tex skriva litte bittra meddelanden på bloggar och forum, allt som kan fylla ut mina luckor över dagen.

man kanske ska börja skriva en blogg bara om det?
i morgon kanske ni slipper mig... kommer nämligen fira min semester på la habana, med en mojito i handen :)

Lisa Eriksson sa...

Alla kommentarer uppskattas, så det så :)