lördag 19 juli 2008

Varför vara ute i god tid?

Ok... I morgon kl 1000 kommer Ass och hämtar mig... Och jag har inte packat än! Hmm, kanske hade varit klokt att göra det. Drar ju till Barca i morgon... Men jag hinner! Pass, pengar och piljett... var det väl? Men jag behöver bara tänka på pass och pengar för jag hoppas att Tuben har biljetterna :P

Var i alla fall på bio idag. Såg på Hancook. Andra premiären jag varit på på en vecka - det är bra :) Typiskt att ljudet var så lågt så jag störde mig på det halva filmen... Det roligaste var nog ändå när Jonas nös och sedan utbrister: Fan jag hade ju en snus inne :D :D :D Var så kul så att han framför fick scha oss - men det var det värt :D

Nej nu ska den här skönheten hoppa i säng. Vill ju inte vara allt för trött i morgon kväll. Då börjar ju nämligen champangefesten :P

Hej då.. Hörs inte förrän i slutet på nästa vecka!

P.s Jenny säger att dom ska flytta till Linköping.. Kan fasen i mig inte bli bättre. Jag är såååå lycklig över det!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Puss på dig gumman, du är allra bästa bästisen!! Hoppas på det nu bara!!
KB