onsdag 9 juli 2008

Idétorka..

Har inget kul att skriva om... Just nu ska jag bara försöka bita ihop och försöka hålla ut till semestern... Men är en hel del som ska jobbas av innan det. Uff uff uff asså...

Barcaresan är ju bokad nu. Så om drygt en vecka far vi. Satan så skönt det ska bli! Jag vill bara åka nu... Men innan det ska jag ju på bröllop och sedan ut i skogen i Dalarna. Ser verkligen fram mot det oxå.

Annars då? Vet inte men känner mig lite ensam... Kanske bara beror på att många är på semester och är någon annan stans än där jag är.. Ja ja. Snart är det ju höst och då kanske allt känns bra igen.. Förutom att det är höst då så klart..

Aja... nu ska jag slökolla på TV eller nåt. Vet inte om det blir någon mat idag. Känner mig uppblåst och det är ju ingen skön känsla direkt..

Inga kommentarer: