söndag 6 juli 2008

Virrpanna...

Vaknade idag och fick lite smått panik. Kl var 0839 - försovit mig!! Hur kunde jag glömma att ställa klockan igår lixom... Hoppade upp och in i badrummet för en raggardusch. Ser all tvätt som ligger i tvättkorgen. Hur kunde jag glömma att tvätta igår? Jag hade ju bokat tvätttid och allt!

Sen slår det mig... Var ju inte måndag idag utan söndag... Åhhh så skönt. Bara att krypa ner igen. Gick ju dock inte att somna om då jag var rätt så mkt uppe i varv. Men men - skönt att ta vara på så många timmar som möjligt av dagen eller nåt. Skönt att inte vara bakis med :)

Blev ju inte så mkt städat igår. Men det visste jag nog redan. Idag ska jag dock försöka att vara duktig. Ska inte glömma att tvätta :)

Igår blev det i alla fall lite shopping. Ganska nöjd med mina inköp. Räckte att gå till två affärer :) Nu nu har jag 4 nya leggings, ett par byxor, en kjol, en klänning och en tröja. Var ska jag få plats med de grejerna? Är ju knökafullt i garderoben. Kanske skulle passa på att rensa lite i den med idag om jag nu får till någon städning.

Annars då? Ganska dött här på bloggen i helgen... Har folk ett liv och gör saker?

Inga kommentarer: