onsdag 2 juli 2008

Nattsudd... eller nåt sånt

Ja, jag vet jag ska sova så här dags. Men är just hemkommen från Kisa. Har firat mamma lite. Hon blev ju ett år äldre och visare idag så vad gör man inte :) Fick dessutom med mig lite tacopaj hem så nu har man middag i morgon då - wohoo!

Var en skön bilresa hem. Spela hög musik och sånt.. De senaste gångerna jag åkt hem därifrån har jag blivit lite ledsen på ngt sätt. Vet inte varför! Var ju bara att dra igång Jaded med Takida och börja böla lite. Är skönt att rensa tårkanalerna ibland. Vet inte varför jag blev ledsen idag.. Massa bös skulle jag tro. Man har väl samlat ihop till en del antar jag. Snart kanske det vänder. Kanske skrattar hela vägen hem nästa gång - vem vet...

Tror jag är i stort behov av semester. Komma bort från allt som hör till vardagen just nu och bara ha det skönt. Vara ledig... Sola... Uffa...

I morgon blir det promenad runt ån med Jonas. Min vanliga promenadkompis är ju som puts väck denna vecka - förvånad? Nej inte alls. Som sagt.. Ska bli skönt med semester och komma ifrån...

Nu ska jag nog lägga mig... Har jag tur är det Sex and the city eller Scrubs på tv nu... Hoppas..

Inga kommentarer: