tisdag 11 november 2008

CP-dagar

Usch... jag blir så trött i huvudet. Det är verkligen mycket på jobbet nu så jag känner mig helt disträ... Skulle behöva en extra dag denna vecka känner jag för att komma ikapp.. Jag har inte riktigt kontroll :S

Missade till och med träningen i måndags för att jag inte hann jobba klart. Men blev i alla fall en promenad. Kom sedan hem lagom till CSI och höll mig vaken till 10 minuter innan det var slut.. Lite dålig tajming att missa slutet :S

Har sedan drömt en hel jäkla massa. Eller förresten så vet jag inte om det är drömmar eller tankar som jag har haft. Så är det.. Allt går ihop. Verkligen virrig i hjärnan nu och det beror mycket på jobbstressen. Vad jag vill säga om mina drömmar var i alla fall att jag inte tänker skriva om dom. Finns det något mer ointressant att läsa om? Jag kan ju lika gärna skriva en saga för det är ju ungefär jämförbart med en dröm...

Jag har hunnit med att tvätta några maskiner idag faktiskt men blir till att köra resten i morgon.. Minst lika många maskiner till.. Det blir mycket tvätt när man tränar :S

Usch jag känner mig tråkig och konstig....

Så jag slutar här...

1 kommentar:

Lotta Dahm sa...

jag tycker inte att drömmar är tråkiga att läsa om.. de säger kanske mer än man tror.