söndag 23 november 2008

Söndag igen...

Men en bra söndag minsann :) Assfight är ju här och förgyller tillvaron. Så idag har vi hängt i sporthallen mest hela dagen. Vinst för båda lagen. Det gillar vi!

Sedan blev det visst Donken... Är ngn förvånad... Skulle inte tro det...

Idag blev jag väckt av telefonen.... Kvart över tio! Jag som hade räknat med att vakna kl 8 men det sket sig. Men det var nog bra det för jag kan inte påstå att det blev så otroligt mkt sömn natten innan. Men så är det ibland ju. Känner mig dock ganska sliten. Men men... jag kan ju sova ifatt i veckan som kommer. Det gick ju så bra sist. La mig inte för 01 någon av dagarna... Så bra jag är!!

Nu kanske jag ska vara lite social...

P.s.... Jag sög i Singstar igår... What happend?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

... det var ett lagspel :)

Lisa Eriksson sa...

Hehehehe.... Nu måste vi få revansch... IGEN!

Jonas sa...

:D

Först Alias, sedan singstar....vart är världen på väg egentligen?

Anonym sa...

Ja precis, du får skärpa dig Jonas :P

Lisa Eriksson sa...

Snart måste ni nästan låta oss vinna så vi inte tappar modet totalt och inte vill spela mera :)