söndag 30 november 2008

Passande

Jo jag kom över denna låt och jag tyckte den var ganska passande en dag som denna
http://www.youtube.com/watch?v=VcWph0oN75s

Lagfesten igår var väldigt väldigt rolig måste jag säga!! Jag tror vi måste ha fler sånna. Det är ett väldigt skönt gäng det där...

Jag var flummig igår... Jag gillar när vi sjunger singstar. Nathalie (hur stavas det namnet ??) frågar vilken låt det är med Brandstad city... Det är ganska högt ljud på TV:n men just när jag svarar så byter jag låt vilket betyder att det blir helt tyst. Det som då hörs är att jag säger "Kom och ta mig"... Eftersom det var svaret på Nathalies fråga. Men det blev lite tokigt om jag säger så.

Usch jag känner mig lite efter. Gillar inte den känslan... Men det känns inge vidare i alla fall :S Efentligen borde jag inte ha den men inte så konstigt kanske att det blir så när inget är på mina villkor. Nu slutar jag!

Jag saknar Astrid.. Hade velat ha slappissöndag med henne idag.. Men så är det...

4 kommentarer:

Ass sa...

Naaaaw... Jag hade gärna haft en bakissöndag med dig också :) Lite skräp, lite choklad, massa tv och ännu mera skitsnack... kanske lite whiskeysångröstssingstar... :)

Anonym sa...

Håller verkligen med! Grymt kul igår! =)
Ses sen!

Anonym sa...

Var det inte du som informerade Lotta om att det finns stavningsprogram på bloggen? :)

Lisa Eriksson sa...

hehehe, ska nog börja använda den lite oftare kanske :P