måndag 17 november 2008

Time to blogg lixåm

För nu har jag hållt mig härifrån länge nog!

Började faktiskt ett inlägg idag på jobbet eftersom att inga av programmen funkade där ett tag men efter en mening så började ju allt fungera igen såklart... Det slår väl aldrig fel sånt där!

Fasen sugig dag idag men nu har jag i alla fall fått mig en promenad och en dusch... Gött :)

Blev ingen träning för mig idag då jag gjorde mig lite illa på matchen.. Lika bra att vila så det inte blir värre..

Det blev fasen en så skoj helg! Kan det inte jämt få vara så skoj? Varför ska det finna så många vardagar... Orkar inte med vardagar just nu...

Planen i lördags var ju att utklassa killarna på spel. Hur tror ni att det gick? Åt fanders skulle man kunna säga.. 2-0 till dom lixom... What happend?!

Aja, vinet flödade och kvällen avslutades på Harriba.. Har ni hört den förr? Story of my life?! Min självbiografi kommer att bli ganska lätt att skriva :D Eller inte.. jag är ju komplicerad...

Trots en pissdag på jobbet så känner jag mig ganska tillfreds just nu. Kan det ha något att göra med att jag sitter i soffan under en varm filt och ser på en bra serie? Ibland krävs det inte så mkt..

Inga kommentarer: