lördag 15 november 2008

Min kropp

Hur fasen ser jag ut....

Jag har ungefär 4 blåmärken på varje ben. Jag har en blånagel som är jävligt blå. Jag har skrapsår på båda knäna. Jag har ett brännmärke ovanför knät. Jag har även två blåmärken på armen. Jag har precis blivit av med ett skrapsår i pannan.

Visst låter jag läcker?!

Det är hårt att spela innebandy! Alla alla saker kan jag dock inte skylla på innebandyn :P

Inatt har jag drömt sådär livligt igen. Så på morgonen när jag vaknade så visste jag inte riktigt vad som var sant eller inte. Jag lever mig in i drömmarna så mycket. Tex så somnade jag med en tofs och drömde - eller jag var lite vaken med - att jag hade besök och kunde ju inte ha en sån ful tofs. Så jag drog ut den nästan helt. I morse visste jag inte om det var en dröm eller om det var något jag hade gjort. Men jag hade dragit ut tofsen så som jag mindes. Så... livliga drömmar som jag verkligen lever mig in i helt enkelt! Lite jobbigt faktiskt!

Igår fick jag en stark saknad... Kändes som att jag transporterades tillbaka två år i tiden... Bara att skaka av sig...

Min to do list idag: Gå på stan (men jag hade ju så lite pengar på kontot :(), diska, baka, laga mat, spela, ha mysigt... Hur ska jag hinna?

Blev i alla fall glad när jag slog på tvn i morse. Alpina världscupen.. Weeeee :D

Nej nu är det dags att sätta fart... kanske...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hann du med allt på att-göra-listan?

Jag håller med dig om att innebandy inte förskönar kroppen... mina ben är som schackbräden och har nu också hittat ett halvsvart blåmärke på höften... nåja. Förhoppningsvis slår jag dig genom att slippa blåmärken i ansiktet. Men både du och AnnaP har ju lyckats så min tid kommer väl :)

Anonym sa...

Hmm...och detta kommer från tjejen som fått tänder sönderskallade på innebandyplan?

Anonym sa...

hmm, just det hade jag ju glömt bort... det gjorde jäkligt ont jäkligt länge.

Anonym sa...

mm ibland blir man lite less på att vara den som bara ser på när alla andra hittar nån, och själv står man där och varje gång man tror man hittat nån så visar det sej vara ett kräk. =( så är det för min del iaf =)

Lisa Eriksson sa...

Jag "hann" inte med allt men var ganska duktig :)

de tär farligt att spela innebandy kan vi konstatera :)

Och sedanen gammal goding: GAP (=guys are pigs :)