måndag 3 november 2008

Träningsmatch

Blev förlust med 6-2 men det är inget att hänga läpp över. Berg ligger ju i toppen i ettan men jag måste ändå säga att Libk känns som ett väldigt mycket bättre lag.

Jag är ingen referatperson men jag kan sammanfatta matchen med att vi kämpade asbra i två perioder. Stod faktiskt 3-2 efter andra och vi ledde matchen två gånger! Kan vi vara lika taggade kommande matcher som vi var i denna så kommer det inte bli en enda förlust till!

Jag hade premiär med nya klubban idag och den skötte sig måste jag säga. Jag är faktiskt jäklig nöjd med den och den bidrog nog en hel del till att jag kan känna mig nöjd efter min insats idag.

Idag ska jag inte lägga mig kl 03. Min kropp är trött och behöver sömn!

Gårdagskvällen var en aning märklig... Jag låg halvvaken till något program på tv3 där de gjorde repotage om olika brott. I vanliga fall hade jag blivit väldigt rädd och hispig men jag klarade mig bra. Var bara lite läskigt. Lägenheten är en säker plats helt enkelt och jag känner mig trygg här. Bra! :)

Idag har jag mailat och messat lite med Mikael. Känns faktiskt väldigt trevligt.. var så länge sedan... Ja.. Det känns faktiskt jättebra! Saknar vår kontakt.. Men är väl lika bra antar jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"OOO = Lisa får tre bollar för att hon kämpar och slänger inte bort några bollar. Spelar väldigt klokt och gör det hon ska." - Bra jobbat Olisa, det är HÄÄÄÄRLIGT! Syns vi på harrys på lördag eller? Känner för att vara lite dryg ;-)

linkopinginnebandy.blogg.se

Lisa Eriksson sa...

OZäta - lätt att vi ses på lördag på Harrys :)

Snacka om HÄÄÄRLIGT :)

Sanne´s Blogg sa...

Finns alltså folk som läser reffen ;)