torsdag 20 november 2008

Dramaqueen

Fan va trött jag blir på sånna... Tjatar om massa beslut som tagits och sedan visar det sig att det inte alls blir så. Kåt på uppmärksamhet eller??

Om man inte är säker på sina beslut (som kan vara ganska stora) kan man väl i så fall säga att man har funderingar? Inte säga att så här blir det och dagen efter säga nej nu blev det inte så. Man kan väl störa sig över mindre men va fan kom igen... Händer det gång på gång så har jag rätt att bli sur!

Var hos tandläkaren igår... Fan hål igen!! Men tandsköterskan trodde det berodde på mina mediciner. De gör att mitt immunfösvar är något försämrat (kan ju stämma då jag faktiskt varit hostig tre gånger i år) samt att min salivproduktion är något nedsatt... Och inget utav det är bra för tänderna!! Så nu måste jag ta reda på ifall jag kan få ersättning för mitt kommande tandläkarbesök eftersom att det beror på pillren jag knaprar.. Någon som vet hur man går till väga i en sån här process?? Hjälp mig :(

Fasaen va skoj det var igår :D Skulle ju inte träna varken jag eller Anna men vi gjorde två jäkligt lyckade inhopp i Martins småmålslag. Blev turnering och vi vann båda gångerna - hihihi. Jag fick äntligen göra lite mål med! Gött var det!!!

Nu ska jag isolera mig i vanlig ordning - jobbe!!

6 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

vadå gjorde du mål.... inte på mig va?? *ler*

Lisa Eriksson sa...

Hohohoho - jo båda mina mål var på dig :) Men du kanske räddade 10 med :P

Joelbitar sa...

måste bara meddela att jag precis läst Anna Rs blogg... du kommer få höra imorgon lisa - fan va du ska få höra... :D

Lisa Eriksson sa...

Jag var inte full på träningen :(

Nycklarna har jag hittat - Tror jag... jag vet iaf var jag ska leta :)

Ass sa...

Vad säger vi om dramaqueens? Jo: Doooooooom kan.... ;)

Anonym sa...

Ja igår var riktigt kul och jag har bildbeviset :)