lördag 15 november 2008

Åååå IBF

Weeee vi vann idag!! 4-2!! Så himla bra asså! Bra att vi vann.... för så bra var vi nog inte egentligen...

Det var inte någon kul match som utespelare... :S Gud va de spelar fult asså... Slag slag slag.. Till slut faller man in i deras spel... Så jo... Jag åkte på en tvåa för otillåtet slag.. Gud vad pinsamt. Kunde det inte varit något coolt? Lixom.. SLAG - det åker man ju bara på om man är kass!! Hahaha

Annars så gillar jag tabellen just nu.. måste vi bry oss om att vi har en match mer spelad än de andra lagen i toppen? Nej det tycker jag inte...

Annars så tror jag tror detta blir en bra helg. Mycket innebandy och kompisar! Jag gillart!

Fast jag var iof avis på Elin som skulle mysa i soffan idag framför Idol med ett glas vin i handen med sin pojkvän. Det hade varit något det :)

8 kommentarer:

Ass sa...

Vad är väl en pojkvän mot kompisar och innebandy?! Det kan ju vara långtråkigt, dötrist, tråkigt... eller... underbart ;)

Anonym sa...

Kvällen kommer bli toppen Lisa!

Anonym sa...

Och jag gillar verkigen hur tabellen ser ut just nu :)

Anonym sa...

oj! vilken snygg tabell!! =) och ja..med en utvisning får man ju komma med i protokollet iaf =)

Anonym sa...

F-n va vi är bra! :)
Kvällen kan inte bli annat än toppen!!

Anonym sa...

...och visst blev kvällen toppen. :D

Lisa Eriksson sa...

Det blev den banne mig :D

Även fast mitt lag aldrig vann :P

Anonym sa...

Såg att LIBK precis intagit förstaplatsen... men men, vi har i alla fall samma poäng. Så när vi lär oss skjuta på mål så kanske vi kan gå om...

Tack för en jättebra helg!

(testar en favorit i repris med överblivet vin, men den här gången tar jag inte allt för då dör jag nog :) Snart är det dans!)