söndag 9 november 2008

Stök

Ser inte så fint ut hemma hos mig just nu. Jag har haft både besök över helgen och så fest i går. Då blir det rörigt :)

Nåväl. I fredags så kom Karro hit. Fasen var sköj vi har haft! Skulle egentligen åkt och kollat på innebandy men det blev istället att se på Idol tillsammans med Anna. Det var faktiskt väldigt trevligt måste jag säga. Heja Kevin! Snacka om att han vara bäst herregud!

I lördags spelade jag sedan match. Vinst med 8-1 och jag gjorde nog en ganska medioker insats.. Aja.. Jag kompenserade det med att ge mig ut på en timmes promenad efter matchen. Det var fasen bra gjort!

På kvällen sedan blev det i alla fall fest hemma hos mig. Det blev riktigt lyckat måste jag säga! Vi var väl ca 10 stycken och det är inte ofta man får ihop så många nu för tiden. Blev liksom köksfest för några till och med :) Aaa jag hade svinkul! Avslutade sedan kvällen på Harrys såklart. Där var det väl sådär. Eller egentligen väldigt skoj... Tappade bort alla och var övertygad om att alla gått hem.. Men jag hade visst fel... Men men.. Var nog lika bra för på det sättet blev det ingen kebab!

"Vad tidigt du gick hem"
- Jag gick hem ca 0215-0230. Så inte så tidigt ändå :D

Även idag har det hänt grejer. Tog lååång tid innan Karro beslutade sig för att vakna. Så det var lite synd om mig i morse eftersom att jag vaknade ganska tidigt. Blev iaf en skön dag med film och skräp med Karolina och Jöl. Bra med kompisar som har många filmer :P

Har idag även hunnit med att fira min kära far. Blev middag och gott som alltid... De kan det där med att laga mat må jag säga... Lite avis...

Anyhow... Har varit jäkligt skoj att ha Karro på besök. Vi hörs kanske inte så ofta längre men det märks inte alls när vi väl ses. Hurra för henne!!

Annars då? Ja du... Jag vet inte... Lite småless och irriterad på en hel del grejer. Typiskt att man inte kan skriva om allt.. Kanske kommer...

Det jag vet och kan skriva är i alla fall att det kommer att bli en otroligt jobbig dag i morgon med maaaaassa att göra...

9 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Var du också på harrys i lördags, trist att vi inte stötte på varandra då..

Lisa Eriksson sa...

Hmm, vad tokigt att vi inte såg varandra!

Eller så gjorde vi det men inte kände igen varandra för att man är vad att se varandra i träningskläder :P

Anonym sa...

Riktigt skoj i lördags!!

Klart du måste gått hem tidigt om mormor var ute senare än dig... dessutom är det väl ett bevis när man vaknar tidigt på söndagen :)

Vi får se till att ha fest snart igen. Skitskoj. Synd bara att jag aldrig såg dig inne på Harrys... stället är ju så stort :)

Lotta Dahm sa...

Vad bra att ni hade roligt... Lisa hur mår din gravid granne??? :O)

Lisa Eriksson sa...

Haha - moromor du är för skoj :)

Inget klag från min gravida granne som dock inte är gravid längre :) Jag tror inte vi spelade sååååå högt iaf :P

Jonas sa...

Lisa, skitbra ordnat med festen. Jag tyckte det var väldigt kul, länge sedan det blev en sådan fest. Har insett nu att efter att jag kom hem vid 04.00 så satt jag...
1. Uppe och spelade PS3 ett "tag"
(eftersom spelet stod på när jag vaknade, så vet jag inte riktigt när jag valde att låta spelet fortsätta på egen hand).
2. Gick in på tradera och impulshandlade. Får väl se vad som dimper ner i brevlådan närmaste tiden...

Hmm...begåvat värre, men ganska underhållande.

Ass sa...

Du är så stökig! ;)

Den var länge sen :D

Anonym sa...

Vi får boka in oss i din lägenhet snart igen!

Bra jobbat Jonas. Det kanske blev en till klocka :) Själv stöp jag i säng, och tur var väl det för jag var helt förstörd i söndags. Inte lätt att sova på tåget när man sitter obokat heller för då få man flytta sig hela tiden...

Lisa Eriksson sa...

Impulshandla mitt i natten låter skoj - det måste jag testa :)