fredag 7 november 2008

Upp-och-ner

Nu har jag inte bloggat på länge... vad dumt! Ska skriva mer sen men nu måste jag bara berätta om klantLisa

Råkade ut för en liten olycka under gårdagen. Skulle passera St:Larsgatan med resväska och hanväska i händerna och med rycksäcken på ryggen... Men när jag skulle gå upp på trottoaren så snubblade jag på kanten. Det gjorde att jag föll framåt på mina stackars knän så byxorna gick sönder. Men... Inte nog med det! Ryggsäcken jag hade på ryggen var ganska tungt packad och när jag hade trillat som kom ryggsäcken farande och lixom landade med all sin vikt på mitt huvud. Det gjorde att när jag låg där på knäna även bankade huvudet i asfalten... :S

Fattar ni?

Trillar framlänges och landar på knäna. Sedan knockar jag även pannan i marken.

AJ!!!!!!

Så nu har jag en bula och ett skrapsår i pannan. Plus skrapsår på knäna...

Jenny skulle kunna råka ut för liknande typ av fall... Maximal otur och klumpiga båda två :)

Fy vad pino!!! Mitt i stan!! Och värsta fula vurpan! Måste sett hur fult ut som helst... :S

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo vi hade en trepoängskurs statistik och en tre poängskurs metod nu som vi tentade. men det jobbiga var att vi hade bara samma tid som för en tenta fast vi skrev två, så jag hann bara med metoden, kommer få skriva om statistiken =( så om fyra veckor kommer jag nörda in på alla de där roliga termerna en gång till! :S =)

Anonym sa...

Förlåt Lisa men jag skrattade nu när jag läste det också.

Angående ful vurpa på stan så kanske man inte ska tänka att det är pinsamt. Du fick bjuda alla som såg det på ett skratt som de sen ändå skäms för eftersom de inte vet om du gjorde illa dig. Man skäms ju alltid lite om man skratar åt någon som trillar, även om man inte kan låta bli.

Bulan går snart bort. Men jäkligt tråkigt på byxorna.

Unknown sa...

Nae, stackars dig!! Sen kan jag väl hålla med dig om att nått liknande skulle kunna hända mig. Kan nog lova att jag skulle skrattat åt dig om jag hade sett den vurpan, om det nu verkligen var så förskräckligt som du beskrev...som lite grädde på moset det där med ryggsäcken i huvet =( dumma oss som inte kunde träffas imorrn. KB