fredag 21 november 2008

Profilbild

Efter mycket övervägande så har jag nu valt ut min favoritbild som Anna tog i onsdags... Hahah snacka om fult då - och svettig som få med (Nej jag håller inte klubban så när jag spelar :P)

Även denna mycket fin tycker jag... Mycket Olinda över bilderna.. :D
Idag är det fredag! Jipppie!!! Som jag har längtat till denna underbara helg! Som faktiskt känns lite difust planerad.. Det enda jag vet är att jag på lördag ska spela match och på söndag blir jag åskådare till herrar div 1 som spelar.. Vad som händer där emellan får framtiden visa...
Nu -> Jobbe :S

6 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Ibland är det både bra o skönt att inte planera hela helgen!! Kul att du ska spela imorgon.

Anonym sa...

Olisa... du kanske till och med blir besökare på div 1 damer på söndag ;-)

Snygga poser, jag känner mig stolt!!

Ass sa...

Ja Lisa -glöm inte damerna -Vi ska kolla innebandy hela dagen! :D

Lisa Eriksson sa...

Oooohur kunde jag glömma damer div 1!!

Jag kommer!! :D

Anonym sa...

fan lisa.. dina putande läppar gjorde bilden ännu bättre, än vad det redan va innan

Lisa Eriksson sa...

S - skönt att ha dig tillbaka här :)