fredag 5 december 2008

Ensam..

Ikväll känner jag mig ensam. Jag har inget problem med att vara ensam eller något direkt behov av att umgås med någon just nu men det är bara det att jag känner mig ensam. Jag vet att jag har massa vänner och sånt rumt omkring men ibland så är inte det tillräckligt...

Gillar denna låt:

System of a down - Lonely day

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day in my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life

And if you go,I wanna go with you
And if you die,I wanna die with you
Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I'm glad I survived

Så här illa är det ju inte men jag gillar låten i alla fall och det var det bästa jag kunde hitta.

Nu ska jag kolla på störtlopp och börja tagga för match!!

P.s... Känner mig redan gladare!

2 kommentarer:

Unknown sa...

där ser du....du skulle kommit till mig!! Puss bästis

Lisa Eriksson sa...

Ja det skulle jag gjort... typiskt..