söndag 28 december 2008

Kisa rockers!

Igår var det alltså partaj i min lila (hihihi, lila lixom) lya! Satan det var skoj! Men herreguuuuud vad vi snackar! Inte ofta men inte hör musiken en evigaste gång utan att man måste höja till tusen! Men det visar väl bara på hur trevligt vi har och att vi bara vill bubbla på lixom... Det var en riktigt bra lördag måste jag säga (trots att den började dåligt).

Weeehaaa!!

Men idag kanske man var en aning seg... Inte så lite... Det var bara skit på TV idag så det blev till att sova mest hela dagen... (fick ta soffhänget idag istället eller vad säger du Ass..) Nu är jag dock vaken och ska ta tag i mitt liv och gå iväg och fika lite.. Om det får plats något i min mage.. den är full av julmust, jalla, jos och potatismos... Vad hände?

Dagens tips - Det kommer ingen julmust från ett tomt glas även om man testar att dricka ur det tre gånger!

Inga kommentarer: