söndag 14 december 2008

UNDERBARA!!!

Fan va vi är bra i IBF!! Var så jäkla skoj att spela - roligaste matchen för säsongen kan jag skriva under på! Snacka om att vi gjorde en bra match idag. Alla kämpade och det var bara vinst som räknades. Så underbart att se!! Nu jävlar ska vi ha samma kämparglöd på fredag... Åhhh jag vill spela nu!! Tre bollar från mig till alla i laget - det är ni värda!

Ett särsklit tack till Johanna som ordnade upp mitt "misstag". Hade iof blivit mål utan min lilla insats som målvakt men blev ganska jobbigt eftersom jag redan hade åkt på en utvisning tidigare i matchen... Konstigt att man får så lätt till tårar när man spelar match. Men man vill ju inte göra fel...

Annars då? Jo det var nära till tårarna nyss.. Men det fixade Ass så nu är jag glad igen... Kanske

Som Anna skrev i sin blogg så vill även jag tacka alla vänner som förgyller min vardag. Vet inte vad jag skulle göra utan alla er. Ni är så varma och fina allihopa.. Det går inte att säga för många gåner och tyvärr tror jag att jag kan vara dålig på att visa min uppskattning ibland... Men... Jag uppskattar er alla... Stora kramen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du inte skulle få tårar för din räddning. Den var grym och helt rätt i den situationen. Ta kred för den istället och se det som att du såg att Johanna redan missat bollen och gör det enda rätta och rensar eftesrom du VET att bättre chans till räddning på straffen än säkert mål utan en Super-Lisa insats :)

Dessutom så är ju inte en vistelse i målområdet belagd med utvisning utan endast straff så det var ju liksom helt safe :)

Det var en GRYM insats och jag är stolt över dig Lisa. Snabbt agerat ju!!

I övrigt bara att skriva under på att det är härligt med segersvit. VI ÄR IN DA FLOW!

(och jag börjar genast känna mig yngre efter det inlägget)

Jag får ursäkta att det blev en smärre uppsats...

Anonym sa...

jag känner till det där med att det kan vara nära till tårar ibland på matcher, man vill ju så gärna.. men som anna sa, tycker absolut inte du skulle ha det för superräddningen, även om det känns olustigt att vara orsak till straff. faktum är att du var min, och lagets, räddande ängel i den situationen!!
ibland är det helt enkelt värt att orsaka en straff! för även om det vart nervöst så kändes det iaf som man fick en andra chans att rädda bollen då jag redan inräknat ett mål till dom när jag märkte att bollen gick förbi mej i första läget. och hade de gjort mål..so what, hade ju redan räknat in det som mål för dom, så då hade det vart som att du inte var där och de gjorde mål från början!
får ursäkta för att du fick ytterligare en uppsats här, men du var grym idag, och det är jag som ska tacka dej!

Ass sa...

Skönt att jag kunde hjälpa till att sudda bort några tårar :D

Anonym sa...

Som både Johanna och Rhöös skriver så ska du inte må dåligt över din räddning. Tvärtom!! Du räddade oss!! Men jag vet hur man känner sig.

Tack själv för att du är en så fin vän! Har bästa vännerna man kan tänka sig!! Ni är underbara!

Lisa Eriksson sa...

Tack för alla uppsatser... Ni har rätt! Men man är ju så känslig under match helt enkelt...

Tjoxen sa...

Jag spelade innebandy för några veckor sen. Jag höll på att dö. På riktigt. Jag sög också. Trodde jag skulle vara bra eftersom jag spelade för 15 år sen.

Anonym sa...

Klart vi har rätt :P

Du räddade oss och gav Johanna en ny chans och den tog hon! Grym straffräddning! Så ni räddade oss ju båda två :)

Tjoxen sa...

Haha! I flera dagar har jag läst broderier!!!!! Haha! Vad stört! Undrade liksom varför när det inte fanns några broderier någonstans... :D