torsdag 11 december 2008

Jag hör ju inget!

De bygger om på jobbet. Nu har de roat sig med att slipa golven i ca två timmar. Jag hör inte musiken jag spelar. Jag har damm i näsan. Jag får ont i huvudet av bzzzzzz... Fan jag vill gå hem. Men det blir ju fint i alla fall!

Idag höll jag på att vekna till men det ändrade sig precis. Brum typ.

Idag ska jag nog hem och baka lite. Så kan jag bjuda på fika varje dag på jobbet fram till jul. Perfekt... Om jag nu inte måste jobba till ca 19 idag igen. Precis som jag har gjort varje dag den här veckanl. Låter jag less?

Det var i alla fall en kul träning igår. Var skapligt anti till att gå ut och springa av den anledningen att det var snö på marken och jag är så rädd för att sträcka mig eller vricka fötterna eller något. Så lätt hänt för mig. Men det visade sig riktigt skönt så jag ber om ursäkt för mitt gnäll ni som uppfattade det! Sen fick jag göra ett mål (den var nog inne :) på tvåmålet och det var grymt skoj!
Nu ska jag sura vidare. Inte för att jag vill sura men va gör man åt det då?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du är bäst gumman, vet du det?? PUSS från Mig!! O du, vi måste ju bestämma en annan kväll för date jhu!!

Anonym sa...

Klart den var inne :)

Lisa Eriksson sa...

Jenny vi måste ses snart jag håller med. Kanske kan vi få till något i Jul så att i alla fall du och får ses :) Du är ju alltid välkommen på tårta den 23:e det vet du väl :)

Anna - Vi kör på att den vara inne :P