måndag 22 december 2008

Min blogg kanske tar lite jullov vem vet

Ska ju hem till kära mor i morgon och hon är en av de 20 procenten som inte har tillgång till Internet hemma. Så det blir nog dåligt uppdaterat från min sida kanske eventuellt..

Sitter annars och snörvlar och tycker synd om mig själv.. Dels för att jag snörvlar och sedan för att jag jobbar när nästan alla andra verkar vara lediga.. Men här är det full rulle.. O så har jag inte köpt en enda julklapp heller. Typiskt dåligt...

Har varit en skoj helg i alla fall. Finns så många roliga moment som jag bara börjar skratta åt så fort jag tänker på dom. Jag har dock varit så jäkla klantig och spillt så fort jag fått chansen. Ibland fattar jag inte hur jag lyckas... Förlåt... Men: Tack grabbarna grus för att ni är så wonderful!

Åh vad jag älskar den här låten..... den ligger garanterad på min topp tio lista..
http://www.youtube.com/watch?v=2hsbcD0Cewg&feature=related

6 kommentarer:

Anonym sa...

komaikt att jag satt å lyssnade på den låten då jag läste din blogg...

tack för helgen... det behövdes :)

Anonym sa...

Jag jobbar också!

Jobbar imorgon med men sen blir det ledigt :)

GOD JUL vännen!

Tjoxen sa...

Har hon utedass och en vattenbrunn med handpump också..?

Lisa Eriksson sa...

Mikael - nej då... både el och rinnande vatten :P

Anonym sa...

läate precis det jag skrev... va jag fortfarande full???

det ska vara komiskt och inte komalikt :)

jo lisa skulle du kunna laga middag åt mig eller ge mig receptet på laxröran???

Tjoxen sa...

Vad ska man med el till om man inte har internet?