lördag 20 december 2008

We rock..

Ännu en grymt bra match avklarad. Den här gången mot förhandsfavoriten Mjölby... Men jag skulle säga att de inte hade en chans mot oss. Trots att de kom ifatt till ställningen 4-4 så var jag aldrig speciellt orolig. Vi var fan bättre och det här skulle vi bara ta!! O det gjorde vi - fasen så gött vill jag lova!!

Dagens bollar går till Anna-Moa-Lina. De var just dom tre som var med och gjorde alla målen.. Alla åtta - grymt!!

När jag kom hem var jag bara sååå trött... satt väl kanske tio minuter i soffan men sen så orkade jag inte mer. Så jag la mig innan kl elva igår. Jag tror det är ett ganska tydligt tecken på att jag är astrött!! (Inte ens guitar hero kunde få mig pigg :) Inte lika skoj att jag sedan vaknade kvart över åtta... Men men... Sedan har jag dessutom blivit förskyld under natten.. Piss...

Idag kommer Mr S - SKOJ :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, skitskoj match. Den utvecklades på ett väldigt bra sätt och på samma gång lyftes humöret :)

Man får vara trött Lisa! Trist dock att åka på en förkylning.

Tjoxen sa...

Ska ni ligga?

Ass sa...

Jag skumläste först och läste att det blev 4-4 och att de som fick de välförtjänta bollarna hade gjort alla 8 målen... Tänkte: Men hur bra är det att göra 4 självmål?!? :)

Anonym sa...

jag är k... älg och jägare

Anonym sa...

Du är snygg!

Anonym sa...

du e så skön...

Anonym sa...

jordgubb... tillsätt bara batterier(INTE från Joels dosa bara...)

Anonym sa...

har ni fest lr???

Anonym sa...

lisa kissar...

Anonym sa...

hahaha

Ass sa...

Hoppas hon inte trillade av toaletten...