onsdag 3 december 2008

Underbara träning

Kan väl erkänna att jag var måttligt taggad till träning idag då jag lyckades somna där runt halv åtta. Men det blev en tvättäkta power nap så jag vaknade efter en kvart. Då ville jag mest ligga kvar och mysa under filten men istället drog jag på mig shortsen och masade iväg.

Vi var bara 9 utespelare på träningen men oj vad bra det blev i alla fall. Riktigt bra övningar och ännu gladare blev jag när jag fick beröm :) Hihihihihihi - så blyg man kan bli...

Blev i alla fall riktigt svettig och trött - precis så man ska bli efter ett träningpass!!

Nu är det bara att tagga för match på lördag...

Fasen redan torsdag i morgon... Vart tog denna vecka vägen??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va go du är Lisa!
Du var verkligen bra igår! Kändes tryggt att ha dig som back! =)

Lisa Eriksson sa...

Du var inte så tokig du heller vill jag lova :) det kändes tryggt att ha dig mellan stolparna tro det eller ej :)

Anonym sa...

haha, ni är roliga ni :)

Kul att det var en bra träning!

Anonym sa...

Hahaha du är ju go i huvudet! Tryggt att ha mig mellan stolparna kommer det aldrig att bli...men tack i af! :)
*klubben för inbördes beundran* ;)