lördag 27 december 2008

Irriterad

Åh idag är nog inte min dag. Nu är jag i alla fall äntligen hemma i Linköping igen och det känns så skönt.. Kan bli lite påfrestande att vara hemma tycker jag nu för tiden. Man är inte van vid alla frågor (jag måste själv sluta fråga en massa) och man får lixom ingen egen tid. Jag vill inte förklara varför jag svarar ja eller nej på en fråga. Räcker det inte med bara ett kort simpelt svar ibland? Kanske får smaka på min egen medicin helt enkelt... Så får man ju såklart dåligt samvete för de här känslorna för jag har ju egentligen ingen anledning till att bli irriterad men kan som inte hjälpas alltid..

Aja...

När jag kom till stan så fanns det ju såklart ingen ledig parkering heller.. Så fick ju parka sketalångt bort. Jag som hade så mycket saker... Skulle möta upp Ass idag.. jag blev ju dock hur sen som helst av olika anledningar. Men så visar det sig att Astrid har tappat bilnyckel... så nu måste hon hem till Hjortis igen för att hämta en ny. Så det blev inte så mkt häng idag inte.. Men men. Nu får jag ju lite tid att sura för mig själv så det kanske är bra.

Ska roa mig med att städa lyan lite för ikväll kommer ju Kisaflickorna :) Hiihihihih!!

I övrigt har julen varit helt underbar. Vi fick ju till och med snö på självaste julafton som behagade att ligga kvar. Så jag har varit ute och njutit av det vintriga klimatet. Jag bara älskar det här vädret! Snö på träden och solsken är absolut det finaste vädret som finns enligt mig! Kan ha varit det som gjorde att jag till slut (vad är problemet?) bestämde mig för att åka med till Österrike för lite skidåkning i v 8! Jag längtar!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Härligt att höra att julen varit bra =)
Ses om några dagar. Känns som att det var alldeles föööör länge sen vi sågs ju...

Lisa Eriksson sa...

Tack, längtar efter er...