tisdag 30 december 2008

Snörvel igen?

Igår var det innebandyplojspel.. me like :) Även om det vara ganska flåsigt efter allt julslappande... Men skönt att röra lite på sig och skönt att få spela innebandy igen :)

Dock så mår jag väl inte toppen.. Det var inte bra för min nästan övergående förskylning tror jag... Buhuhuhuhu... Lägg till en skallebang på det!

Har i alla fall lyckats inhandla en julklapp nu i dag - weehaaa, bara några kvar :S

Annars då? Jo men i morgon är det ju nyår.. Är lite otaggad men det kanske kommer.. Jag vet ju att det kommer bli skoj men känner mig faktiskt inte helt kry... Alla som har föslag på nyårslekar är välkomna att höra av sig.

Nu ska jag väl jobba lite igen... Det har gått sådär idag...



13 kommentarer:

Ass sa...

Förstår inte varför denna bild är censurerad ;)

Jag blev inte heller bättre av att spela... Host host... Men det är ju så roligt :D

Tjoxen sa...

Jag kräver en oscensurerad version.

Anonym sa...

Nä, varför publicera om halva bilden är bortcensurerad. Fusk!

Och otaggad låter ju inte så bra. Hoppas humöret vänder imorgon för då är det FEST :)

Puss!

Tjoxen sa...

Kom igen nu, visa lökarna!

Tjoxen sa...

Apropå det. Jag tänkte att du och Ass skulle få ett exklusivt möte med mig på fredag eller lördag i Linköping. Man kan säga att allt ingår.

Lisa Eriksson sa...

Mikael, Rhöös - bättre att lämna lite åt fantasin :) Exklusivt möte låter farligt :D

Är lite mer taggad inför nyår nu iaf :D

Anonym sa...

Bra Lisa :)

Tjoxen sa...

JAG VILL SE LÖKAR!

Tjoxen sa...

Ass hade den i sitt fotoalbum, så nu har jag sett

Lisa Eriksson sa...

Den där röven asså :P

Anonym sa...

och jag vart som lite besviken... hade förväntat mig så mycke mer....


gott nytt år på er alla

Ass sa...

Jag censurerar bara när lisa visar trosorna, allt annat visas :P

Oj, ett möte när allt ingår! :-O Är det bättre än en upplevelse tror ni?!

Tjoxen sa...

Ett möte är mycket bättre än en upplevelse. Ni kan ju föreställa er en kebabpizza med smält choklad på...