fredag 15 augusti 2008

Ahhhhhhhhhhhhh

Blev många skrik igår vill jag lova! DET ÄR JU BARA FÖÖÖR SKOJ MED KARUSELLER!! (oj CapsLk intryckt men det passade ganska bra så det får stå kvar)

Måste bra flika in. Varför visar SVT boxning när Sverige spelar semi i dubbeltennis? Varför varför varför???? Åhh blir ju sur! Kan väl även passa på att tillägga nu när vi är inne på OS att i natt hade jag satt alarmet fyra gånger... Gick väl sådär att hålla sig vaken och kolla. Blev texttv istället och sedan somna om...

Aja, åter till Liseberg. Det blev som sagt många skratt och alla vi som var där gillar att åka i princip alla karuseller. Det är bra :)

Kålorado... Anders intog den bästa (?) positionen. Jag tror i alla fall inte han blev så blöt under denna åktur. Det blev däremot jag.. Men är väl det som hör till? Varför åker man annars denna attraktion?
Jukebox. Fattar inte men jag asgarvar alltid genom hela åket. Stackars Astrid som valde den dåliga platsen. Jag tror jag åkte in i henne ca 20 gånger. Tror hon har lite ont idag men det var det värt! Jag förlängde nog mitt liv med ca 1 år efter den turen..
Palle - man får inte äta popcorn här!
Tjoooooooockisar... Här ser man verkligen att det är dags att ta tag i det nya livet? :)
Eller är det bara Ass som behöver ta tag i sitt liv? Jag tycker jag ser ganska smärt ut om jag jämför :)
Oj vad vi vann... behöver ju inte skriva om hur mycket pengar vi egentligen satsade.. Men ganska nöjda och glada i alla fall :) Typiskt att man nu sitter här med 7 chokladkakor. Vad gör man med dom om man inte ska äta upp dom?

Idag är jag ju ledig så det blir till att kolla OS med röven. Men innan det kanske köpa en ny klubba till lilla mig??

Funderar även på att inhandla en rutig skjorta.. Ska ju dansa linedance på torsdag och då är det väl rutigt som gäller?!

Gäääääsp....

1 kommentar:

Ass sa...

Åkte bil nyss och självklart satt jag då och sjöng -men får väl erkänna att jag som vanligt sjöng falskt då men på sina ställen kom det inte ens fram ljud. Bra skrikit igår :P

Du och jag Lisa! :D