onsdag 13 augusti 2008

Semester igen?

Ja ser ut som så för i morgon och på fredag har jag tagit ledigt :D

I morgon blir det i alla fall Liseberg med Ass, Palle och Anders. Ska ju blir hur kul som helst. Jag är löjligt förtjust i att åka karuseller, tihihihi... Sedan planerar jag att kolla på OS hela natten eftersom att jag är ledig på fredagen med. Kommen bli hur bra som helst!

Men.. det lilla problemet när man ska vara ledig är ju att man då dagen innan måste jobba dubbelt så mycket. Så därför sitter jag här lite fast på jobbet och får skippa träningen med Anna B :( Men kanske är bra för min kropp för det blev ju IB både i måndags och i tisdags. Glädjande nog så känns det faktiskt helt ok i kroppen idag! Kan ju kanske bero på att jag inte vågar springa för fullt men om jag fortsätter så här så kanske det kan bli lite seriespel i år i alla fall. Vill ju så gärna...

Och jag håller fortfarande tummarna att fler gamlingar vill hänga på...

Kurr i magen!! Ass lurade mig att jag skulle få kebab eller något men det var visst bara lureri.. Tycker jag var taskigt för nu lockar ju inte soppan där hemma så mycket.

Men.. var ju faktiskt och handlade igår en hel massa! Mest massa olika soppor men det känns som lagom när man kommer hem från jobbet och vill vara lite nyttig.. Så kanske bra att Aset drog tillbaka sitt förslag!

Kram på er alla! Fortfarande lite lycklig och pirrig i kroppen nästan! Att lite innebandy kan få en att må så bra det var ju helt otroligt!

3 kommentarer:

Ass sa...

Imorgon ska vi bara äta skräp ;)

Anonym sa...

Skönt för dig att din kropp mådde bra. Jag hade fruktansvärt ont i kroppen. Benen talade om för mig att om jag bara skulle försöka springa så skulle smärtan i vaderna direkt förvandlas till benhinneinflammation...

...inte van vid innebandy med andra ord. Men jag vänjer mig.

Skickade mail till tränaren idag, jag vill hänga på!!

Lisa Eriksson sa...

Bra att du är på Anna :) Och hoppas din kropp återställer sig!

Jag kan meddela att jag har lite ont idag istället... kanske gick på lyckorus tidigare :S

Men hoppas det går!