söndag 24 augusti 2008

The black day

Nu är Svartan över för i år. Blev en trevlig tillställning :) Jag är nöjd över min insats då jag lyckades hålla ut hela dagen! Det är ju ganska imponerande att man gör det med tanke på att det egentligen är ganska hårt. Tror inte jag ska dra här hur en typisk Svarta lördag ser ut. För er som inte vet kommer nog tycka det låter ganska stört :P

Men måste väl dock erkänna att kvällen kunde slutat bättre än vad det gjorde. Jag hade mina nyklar hos Ass så jag följde med henne hem. Emil stackarn var utelåst så han var oxå välkommen. Dock kände inte jag för att sova i samma rum som honom utan tog en kantplats i Astrids säng. Men.. Det var soffan eller åka hem som gällde... Kändes väl sådär snällt... Fattar inte...

Aja, blev iaf till att traska hem. AM var bussig så jag fick sällis av henne hem. Kan tillägga att det kändes så där att gå på Ågatan i min utstyrsel faktiskt :P

Har varit en hård vecka med både Svartan och kräftskiva... Så det blir väl till att sova ut nu i veckan.. Varför sova på helgerna ;P

Inga kommentarer: