måndag 25 augusti 2008

Jag tror jag är kär...

I min nya layout :D Tihihih...

Sen är jag kär i att spela innebandy med.. det är verkligen skoj!! Önskar bara jag kan bli lite bättre... Lite lättare i benen idag men det där med att ta emot passningar.. där är jag inte redigt vän med nya klubban än.. Kanske kommer annars blir det hooken.. Tack Lotta för peppandet!

I morgon är det i alla fall match i Katrineholm - Jippieee!!

Tungt idag på jobbet... Ville mest sova kände jag...

Blä.. är en del jag vill skriva om men jag suger lite på det tror jag..

10 kommentarer:

Sanne´s Blogg sa...

Jag tycker det funkar väldigt bra för dig på träningen! Nu laddar vi inför morgondagens match!! =) Kramis

Angelica Johansson sa...

Kul att du tycker om innebandyn så mycket. Riktigt roligt att ni börjat hos oss. Imorrn är de match som gäller då jävlar ska vi trycka dit Katrineholm!

Lisa Eriksson sa...

Japp i morgon gäller det :D Jag är taggad :D

Anonym sa...

Jag tycker också att det går bra för dig Lisa. Ge det lite tid...alltid svårt när manvarit ifrån det ett tag. Det kommer!! Men det var kul!! Tjoho...bara en liten signatur nu ju...:) Kör hårt imorgon!!!

Anonym sa...

Hörrödu innebandydrottningen...får jag tillbaka min klubba snart, nu när du fixat ny (som jag har hört enlgt rykten öser in poäng som bara tusan..)?

;)

Ass sa...

Jag tror du är med skeptisk än vad du borde... Det går säkert bra :)

Angående annat: Blööö, suck och stön!

Lotta Dahm sa...

Som sagt jag är impad... din fart i benen *tummen upp*. Klubbor kommer och går men springet består :O)

Anonym sa...

om du har problem med passningarna så tycker jag att du ska kolla på filmen The Mighty Ducks. där går de igenom grundläggande passningsteknik (de passar runt med ägg)

övning ger färdighet. lycka till

Lisa Eriksson sa...

Sorry Jonas - klart du ska få tillbaka din klubba :)

Annap - Ser fram emot den där signaturen :)

Skönt att det såg ut som jag sprang iaf.. Alltid något :) Nu ska jag bara få bollen att limma fast på klubbladet :P

S - Tack för tipset :D

Anonym sa...

Flåset kommer. Det är bara att vänta någon vecka till. Första träningen var jag ju död och nu börjar man klara av det. Snart är vi som Sofia på löparbanan :)

Tycker det fungerar bra på träningarna och visst är det skoj! Ser verkligen fram emot matchen ikväll!!

Anna P - jag ser också fram emot den där signaturen :)