tisdag 19 augusti 2008

Flås...

Mmmm - var riktigt jobbigt idag på träningen.. Men så skoj asså!! Ge mig kondis!! Åh vad jag är laddad för att spela mera!

Jag kan intyga att min rygg var sjöblöt idag... Men det är så det ska vara.. Det ska kännas efter att man har tränat..

Undra om jag skulle ta mig en knäcke.. Det kurrar...

Ska försöka hoppa i sängen ganska tidigt... behöver vara utvilad då det händer mycket på jobbet de två närmaste dagarna. Skoj!

Kram o gonatt! (Vem försöker jag lura... Kommer inte somna innan jag sett båda avsnitten av Sex and the city...)

3 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Bra träning igår =)

Lotta Dahm sa...

Märktes inte att du hade ny klubba :) Brukar ju ta en inkörningsmånad... men vart tog backhandskotten vägen? :)

Anonym sa...

Tyckte även jag att du klarade dig mycket bra med ny klubba!

Du kommer snart ha kondis så det räcker och då kan inget stoppa dig :)