söndag 31 augusti 2008

Ladda för match forts... + Weeehaaaa!!!

Under lördagen var det även dags för namngiviningsfest eller vad det nu hette :) Mia pch Peders son fick i alla fall namnet Albin! Sött :)

Sedan var det dags att bege sig tillbaka mot Linköping. Fick sällis at Ullis i bilen - trevligt! Där väntade lördagsmys hos Sofia där vi några tjejer samlades för middag och skitsnack. Vi hade det väldigt mysigt och framåt kl 24 så trillade en stupfull Foppa och en ganska full Jonas in. Det var intressant att studera hur man ser ut som aspackad. Ska nog sluta att vara det :)

Matchen idag då.. Vi vann!!! 5-0 och vi spelade jäkligt bra och stabilt kändes det som! Vi blir ett bra lag och min nya position verkar i alla fall numera vara back. I like it tror jag!! Kändes som det gick ganska bra faktiskt så nu kanske jag kan sluta med att ha ångest efter varje träning :)

Wehaaaa - jag älskar innebandy :D

6 kommentarer:

Ass sa...

Jag vet ju hur stabil du kan va på backen! Det blir bra ;)

Angelica Johansson sa...

Du var grym idag =) Alla var grymma, alla kämpade och det var jättekul att spela idag. Bra match och skönt att ge LIBK stryk :P

Lisa Eriksson sa...

Tack detsamma!! :D

Nu fortsätter vi i den här stilen tycker jag!

Anonym sa...

Stupfull och ganska full....ja, så kan man kanske kalla det. Hoppas vi inte förstörde för er bara...att Olivias kväll blev förstörd, det behöver jag ju inte få någon bekräftelse på, men ni andra hoppas jag kunde ta oss med en nypa salt.

Jag hade för övrigt skitkul. :)

Anonym sa...

håller med angelica, du var skitbra!! =)

Lisa Eriksson sa...

Jonas - ni förstörde inget, ni var väldigt underhållande faktiskt :)

Johanna - tack så mycket. Du var ju hur bra som helst du med :)