tisdag 26 augusti 2008

Bläääuuurp

Förlust idag på matchen och jag var fan skitkass... Känns inte alls någe skoj nu.. Aja.. är väl bara att försöka igen i morgon... hur som så spelade vi ganska ok...

Idag har jag haft en konstig dag på jobbet.. Låter det vara vid det...

Känns även som en av mina vänner är på väg att uppleva det jag gjorde i våras. Vill vara ett bra stöd men är rädd för att ge fel feed back... När vet man om man ska lämna ett förhållande eller stanna kvar och jobba med det? Det är ju skitsvårt det där... Egentligen kanske inte jag är så bra på att ge tips på den fronten.. Jag kanske själv stannade kvar alldeles för länge... Men jag vet inte...

Känner mig oinspirerad... Vore skoj om det hände något kul snart. Något oväntat o sånt... Så jag får något roligt att skiva om!

Jag har dock en fråga.. Erik var tog du vägen??

5 kommentarer:

Ass sa...

Tänk på att du har varit borta från innebandyn flera år -Du kan inte vara bäst direkt (även hur gärna man vill :) )

Förhållanden är klurigt -Bara att hålla sig undan dom säger jag ;)

Jag fick just en idé. Varför inte åka till Norge?!? :D Oslo denna gången kanske? :)

Ja var är R???

Lisa Eriksson sa...

Ja jag ska tänka på att jag varit borta.. får även komma ihåg att för ett år sedan kunde jag knappt gå... Så det är väl bara att glädjas att man faktiskt kan spela lite i alla fall...

Jag hatar oxå förhållanden :D

Oslo - ja kanske det!!!

Lisa Eriksson sa...

Eller.. ja jag kunde ju gå... men..

Ass sa...

Eller London... :D

Lisa Eriksson sa...

Jag skulle inte banga London :D