söndag 17 augusti 2008

The weekend

Hade nästan tänkt att åka till Malmö med Karro över helgen. Men det blev inte så och nu har jag dåligt samvete för jag kom på att jag inte svarade på hennes sms... :( Ibland är jag skitdålig på att svara på sms och sånt faktiskt. Det kanske inte man kan tro men ibland kan det vara så jobbigt för mig. Jag vill vara med överallt. Och då känns det så jobbigt att säga ifrån till något. Men samtidigt som jag vill vara överallt så vill jag ibland samtidigt inte vara med någonstans... Vet inte hur logiskt detta låter men jag kan inte förklara det bättre.. Hmm - svårt det där.. Är något jag får jobba med helt enkelt.

Var ju i alla fall ledig två dagar i förra veckan. Det var hur skönt som helst och jag har gjort precis som jag känner för. Inte gjort några planer utan bara gjort det som jag ville för stunden... Jag som älskar att planera egentligen. Kanske har något med mitt resonemang där ovan att göra. Lyckades även väldigt bra med att koppla bort jobbet helt. Något jag tror jag blivit mycket bättre på på senaste tiden. Men är nog ett måste för att man ska orka med...

I fredags satt jag i alla fall hemma i soffan och kollade på OS. Jag älskar OS!! Hann även med att köpa en innebandyklubba. Längtar hur mycket som helst till jag får provspela med den!

I lördags ryckte jag in som reserv i Kubbtureringen i Hjortkvarn. Det var oväntat skoj faktiskt! Festade och umgicks med folk som var mellan 14 och 45 (??) år. Herregud vad skoj det var! Jag är faktiskt lite förvånad själv att jag hade så kul som jag hade. Det var helt enkelt super! Vet inte om jag direkt säkrade en plats i nästa års lag men får väl åka dit och hejja eller något om inte annat...

Sedan var det ju inte heller så dumt att bli ompysslad hos Assets mamma. Bra service där..

Idag känner jag mig ganska trött och ser fram emot en kväll ensam ihopkurad i soffan. Lite mee time faktiskt. Inte så tokigt det heller titt som tätt.

Tror veckan som kommer blir en bra vecka... Händer en delskoj på jobbet som jag verkligen ser fram emot.

Sedan har jag lite andra saker jag måste fundera på. Så denna vecka ska gå i klurandets och roligheternas tecken...

3 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Du får väl spela med den på tisdag!? Jag kommer på träingen då men vid exakt 19-tideför jag har möte innan! Då får du hålla tätt bakåt med nya klubban...

Ass sa...

Do you know... who's that guuuuuuuy...

Jag säger ju att det är skoj i Hjortkvarn ;)

Anonym sa...

Det gör inget att du glömde svara, tycker om dig ändå! Men det var dööskoj i Malmö, så du får hänga på en annan gång! Puss
Karro