fredag 12 september 2008

Blaj (härmis)

9 saker jag ser fram emot:
- Morgondagens innebandymatch
- Besöka Ass i Larvik
- Vin på lördag
- Jul och ledigheten däromkring
- Att få krypa ner i sängen denna fredagskväll utan att behöva somna direkt
- Se mina tre filmer jag hyrt
- Motivationen för ett mer sundt liv
- Kärleken
- Träffa familjen

8 saker jag har på mig dagligen:
- Örhängen
- Marscara
- Ögonskugga
- Eyeliner
- Bh
- Trosor
- Parfym
- Tröja

7 saker som irriterar mig:
- Motvind
- Personer som skriver "Vi (läs du)"
- Slarv
- Lögner
- Fjäsk som inte är äkta (kan fjäsk vara äkta?)
- Personer (främst av motsatta könet) som är CP
- Mina leder
(finns så mkt mer...)

6 saker jag rör varje dag:
- Datorn
- Mobilen
- Vatten
- TV-dosan
- Frillan
- Ytterdörren

5 saker jag säger ofta:
- Äre så?
- Lixom
- Fula ord, men bara på jobbet hehe
- Ja det är Lisa
- Haha

4 (personer) jag vill spendera mer tid med:
- Familjen
- Spice
- Kisagänget
- Ass *** Bonus
- Innebandyfolket (alla som någon gång varit med)

3 saker jag gör varje dag:
- Pratar i telefon
- Skrattar
- Surar

2 artister jag vill se live:
- Linkin Park
- Amen jag kommer inte på ngn.. Någon stor och häftig med bra drag!

1 person jag kommer spendera resten av mitt liv med:
- Hmmm. Vilket tråkgit slut på detta inlägg.. Men jag har inget svar här..

Inga kommentarer: