tisdag 2 september 2008

Men lixom kom igen

Värst va surmule jag är nu då.. Men lixom... Idag gick annonsen ut för bilen... Var den förnyad? Nej skulle inte tro det... Hur svårt kan det vara? Åh vad jag blir lack... Men hur skoj är det att vara arg på en vägg? Bit tillbaka eller gör nåt i alla fall!! Aja... bara att lugna ner sig.. Snart kanske jag får tillbaka min cykel...

Annars då? Har fått utslag på typ hela kroppen... Vet inte vad det är men det kliar och det kommer bara fram fler och fler utslag... Lite läskigt när man inte vet vad det är :S

Så tyck lite synd om mig..

/Patetisk

2 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Åhh vad irriterande att det är som att prata med en vägg, vusxna människor! (eller jag vet ju inte hur gammal han är iofs :P).

Usch för utslag, hoppas de ger mig sig.

Lotta Dahm sa...

Hoppas du inte har kliat sönder dig inatt... spring och köp svag kortisonsalva!

kram kram